Visa ett inlägg
Gammal 2023-04-26, 08:56   #4
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 734
Sharp$: 12931
Standard

Åbydragen


V86 1) 3 Vinci Nice Stall Kapten Kidd (Eskil Hellberg) startar sin snackhäst och visst är det en bra vinst chans. Men är lite ojämn och ingen blåvinnare i min värld.
4 Stepping Moneyboy Måste bevaka mitt dreamteam men hästen har inte vunnit på ett tag ! Startat på länge och kanske är lite sliten. Får en chans till.
9 Borups Tornado Känns lite som en vårhäst. Hästen var grym förra våren med 3-4 Rikstoto segrar och har årsdebuten avklarad. Lite pace så jäklar.

V86 3) 3 Lawrence Boko Fick ett staket brott senast efter 4 raka i enkla gäng. Borde duga bra i detta gäng. Jämn och säker.
4 Breidabliks Bombay Conrad gör sina sista starter som Jägers tränare och vill nog avsluta med flaggan i topp. Hästen har gått bra i skymundan och 10% i nuläget är bra spelvärde. Psst dessutom Orlando Vici gener

V86 5) 2 Moses Boko gör årsdebut och spår 2 i volt är naturligtvis odds höjande. Men hästen är bra i grunden och duger om felfri.
10 Nugget Son Har inte varit som bäst i vinter men kanske får en nytändning i vårluften. Kan svepa fältet på sin grundkapacitet.
6 Humanty Pellini Som sagt Jägers Conrad bör väl bevakas här här oxå. Men har några G i raden.

V86 7) 7 Escama Hästen har vårform och Ivehag har stallform. Och den där Jepson är en grym driver. Har alltid form. Smack.
2 Mook Westergaard gillar jag skarpt både som tränare och kusk. Märren har årsdebuten avklarad. Läget är perfekt och visst finns det Open Stretch på
Åby ? Luring.

Eftermiddags dragen

Hm var lite för snabb på min ”efter gröt fundering ” glömde framför allt att nämna Unter dragen.

V86 3) 9 Sheops är ju ett måstestreck trots läget. Dags att börja leverera för välstammade dyringen.
8 Gandhi D.K. står bra inne i klassen och räds inte distansen. Visst är det Westergaard som tränar

V86 7) 9 Yara Dream Unter har lite otur med spåren men trots detta favoritspelad ! Måste streck i öppet lopp.

På Solvalla känns favoriterna Axel Ruda och Mellby Imperial svårslagna. Stänkarna är Golden Cresent och Lee Harvey Bros
Lee Harvey är svårbedömd i årsdebuten men gynnas av barfota balans om banan tillåter.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-04-26 klockan 15:39. Anledning: Eftermiddags dragen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat