Kollade lite vad som hänt i veckan sedan mitt inlägg i söndags. Knappt haft tid att kolla sedan dess.
V75-1
Som jag skrev redan i söndags finns det betydligt bättre spelvärde på Per Nordströms megastjärna Kentucky River idag. Från megafavorit i två stentuffa silverförsök till just nu 26 procentare trots kanonspår. Ingen betaltjänst rankar den dock etta. Det gör däremot både travronden och Guiden. Spelvärde rankar Edibear etta och travtjänsten Power Doc så de sena tipsen från de stora experterna inte eniga alls vem som vinner. Berglund och stora vinster tror mest på Mellby Jinx.
Både Berglund och spelvärde stormvarnar för Invictius Madiba som jag också nämnde i söndags.
V75-2
Flera av betaltjänsterna inte alls överens med spelarna om att Joviality vinner detta . De mest ansedda experterna av de alla , spelvärde , rankar Wäjersten etta.
V75-3
På tal om spelvärde så är det deras tips ni ska rygga idag om ni jagar riktigt stora pengar för som tippar storskrällar i flera lopp. Detta lopp tror dom att 4 procentaren Rendez Vous vinner. Snacka om rens om dom är rätt ute.
Dock ett garderingslopp enligt tjänsterna . Ser att de stora tjänsterna har åtta olika hästar i detta lopp i sin topp 3 rank.
V75-4
Dancer Brodda vinner detta om man ska sammanfatta vad betaltjänsterna tror. Två som rankar Lugauers etta dock.
V75-5
Detta lopp är vidöppet om man sammanfattar betaltjänsterna. Berglund, spelvärde, travtjänsten, stora vinster och travögat kollades. Två tror på Heroine Darling, en på Dallas, ies Elisabeth eller Winnetou Diamant . De två sistnämnda väldigt streckvärda .
V75-6
King Of Everything har klar favorit. Tänk dock på två saker. Dels att det ändrats sent från barfota runt om till barfota fram men kanske framförallt på att den genom vinsten senast redan är klar till finalen elitloppslördagen . Då kör dom ju sällan hästen i botten för att vinna.
Det stora betaljänstdraget 7 procentaren Akilles Face som både spelvärde och travtjänsten tror stenhårt på .
V75-7
Här försöker flera tjänster fälla San Moteur. Spelvärde spikar t ex emot .
Jag tycker själv det låter kanon annars på den och framförallt intressant att det var tung träningsbalans i årsdebuten . Nu lättning till aluminiumskor fram och barfota bak som när den vann jubileumspokalen på ett förkrossande sätt.
Lycka till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Staketkusken (+1), ms (+10)
|