Spelar inte idag, men har analyserat loppen och satt ihop ett system, den kostar 756kr oreducerat.Lägger ut det även om jag inte tillhör toppanalytikerna i Sharps;långt ifrån, men jag brukar springa på udda speldrag som ibland går in.
V75-1: 4,9
Helst vill jag spika 9 men lite orolig över spåret.
Vill man gardera så bör det räcka med 1 och 6 förutom 4 och 9
V75-2: 1,4
4 borde vinna detta, men med en kusk jag tappat förtroendet för och B-tränare, väljer jag att dubbla med 1:a som verkar vara en underbar häst.
V75-3: 5,6,11
Skulle spika 5:an om det inte varit för att hästen galopperat 3 av 5 barfota.
6:an är en bra häst, om än att den inte visat några snabba avslut vilket jag ser som ett stort minus.
11 är en skräll som, förutom favoriten 5, verkat visat bra startsnabbhet och avslut.
12 verkar vara en mycket kapabel häst och med lite tur kan 11:a hänga på i vindraget efter den :-).
Chansar på att 12:an inte hinner fram.
9:an kan vara bra men där säger de att det finns viktigare uppgifter framöver och pappan slår inte sonen som kör favoriten.
10:an med Goop verkar kapabel men jag ser mer spelvärde i att ta 11a:n och hoppas den kan följa med i vindraget efter 10 och 12:an, om nu inte 6:an vinner ifall 5:an gör bort sig med galopp
V75-4: 1,4,8
Många fina hästar här och jag väljer de 2 högst rankade men kan inte låta bli att ta med 8:an, som verkar vara en fantastisk häst; så har den ju en jättebra kusk med.
V75-5: 1,1,3,5,8,11
Har känslan av att 5 tar spets och vinner detta men vågar inte gå kort. Läste om obekräftade rykten om att Dallas haft hovproblem.
V75-6: 1,2,3,4,5,6,10
Det är ju oftast i 1640 det skräller och i en omgång med så många storfavoriter, väljer jag att ta flest hästar i detta lopp.
V75-7: Storfavoriten ska vara bland de bästa i världen och kan den inte vinna mot detta gäng…ja…då uppstår det frågetecken, åtminstone hos mig. Det är bara galopp emot tror jag. Klart att de vill visa upp sin stjärna!
Ja, det var mina tankar om omgången.
Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|