Visa ett inlägg
Gammal 2023-05-09, 16:03   #5
Sputnik2012

Sputnik2012s avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2755

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag testa metoden som tipstjänsten Pounchbet använt under flera år och som är statistiskt beprövad.
Du spelar på att favoriten ska vinna när dom hamnat i underläge och det går även bra att använda Cash Out och fortfarande ha en edge, dock mindre, vilket även framgår när man läser om stats och resultat på deras hemsida, vilket även visas med mina resultat.

Till skillnad från Pounchbet så använder jag en annorlunda men snarlik parameter för att hitta värde och när jag väljer att göra en Cash Out.

Har lagt 95 spelade matcher med mitt simulations program och har Maj månad kvar.
Då har jag över 100 lagda spel.

Resultaten ser lovande ut för att vara en metod som använder Cash Out.
Men det är inte en hel drös av speltillfällen per år.
Då jag medvetet endast testat Hemma Favoriten och med även Borta Favoriten kan resultaten bli det dubbla, men den simulationen ska jag påbörja nu, för att se om utfallet är likadant eller snarlikt.

Riktmärket ligger runt 100+ tillfällen och någonstans mellan två till tjugo matcher per månad, med endast Hemma Favorit.
December månad hade endast två matcher och annars ligger minimum runt fem.

Totalt 24,77 enheter och med Maj månad kanske 3 enheter extra, så uppskattningsvis 27/28 enheter, men det återstår att se och jag uppdaterar tråden.
Kör man då även med Borta Favoriter så kan man eventuellt räkna med 50/60 enheter.
Tycker det är helt okej med tanke på hur pålitlig metoden är med stundvis väldigt långa vinstsviter med enstaka förlustsviter.
Förlustsviterna är inte stora men det är inte heller vinsten pga Cash Out som ger hälften av värdet till skillnad från om man lägger lagt spel gäller.

Det här är åren 2022/2023 Hemma Favoriter

Aug +1,51 Units
Sep +4,46 Units
Okt +3,79 Units
Now +0,98 Units
Dec +1,11 Units
Jan +0,47 Units
Feb +2,90 Units
Mar +2,90 Units
Apr +6,65 Units
Maj

Vidare så är jag konservativ och samtidig vill jag att det ska vara värt mödan att sitta och vänta ut speltillfällen.
Så jag funderar på om jag ska avsätta hundra eller femtio tusen som rulle.

Och funderar på månadsvis Compounding.
Så slutet av varje 28 dagars cykler, vilket blir 13 stycken på ett år.
Lägger man 1% av nuvarande rulle.
Istället för daglig Compounding.

Ska även nämna att jag endast använt välkända ligor.

England Premier League
France Ligue 1
Germany Bundesliga
Italy Serie A
Netherlands Eredivisie
Spain La Liga
Portugal Premier Liga
Turkey Super Liga
Belgien Jupiter Liga
Scotland Premiership

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2023-05-09 klockan 16:09.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat