Många trevliga hästar från närområdet. Naturligtvis många hemma tränade men även spännande besök från Västkust metropolerna Åby och Halmstad.
V64 1)
6 Ultra Violett Fint nyförvärv i Eklunds träning. Hästen matchades försiktigt hos Falsig och har nog mycket utveckling kvar i kroppen. Ok finaler väntar och André kanske kör preparé. Men duger gott i klassen.
7 Aperol Broline har ingen vacker rad men Uttrarna startar på. Såg faktiskt lite förbättrad ut senast. Behöver poäng !
V64 2)
8 Theycallmesixten har byngligt läge och orutinerad kusk. Duger gott i klassen och ganska startsnabb om Linda får till styrningen.
3 Taxi May Bra läge och rutinerad kusk för klassen. Grymt bra näst senast.
V64 3)
2 Chimi Orutinerad filur med bra läge och läcker Bod Eagle travare. Persson upp. Smack.
Måste varna för
4 Jakiro Mearas störd till galopp senast och här snackar vi bättre än raden. Dock anmäld med skor !
V64 4)
9 Goop Ännu en läcker Mommert häst i Perssons Pack träning. Lite dålig fantasi att döpa en häst till Goop
3 Violin Artist Ute i Pokal kval senast. Lurig 3% are nr 1.
V64 5) Härligt startfält. Nästan lite Gulddivision Light

Här kan nästan alla vinna. Jag nämner två.
4 Full Of Muscles Ok har inte vunnit på länge men tävlat i tuffa gäng.
Vässas upp med toppkusken MAD och jag blir inte förvånad om han vinner.
2 Souvenir D’inverne Janne Svart gillar jag skarpt och hästen har gått bra i hårt motstånd. Dagens 3% are nr 2.
V64 6)
4 Selene Race Gått bra i skymundan i enkla gäng. Kuskförstärkt.
6 Apassionata A.F. Håkan K brukar ha starthästarna iordning när han åker upp till gamla hemmabanan.
Låg klass på loppet. Hälften av deltagarna har aldrig vunnit trots ett antal försök.