Bra klass på dagens tävlingar många jämna och kluriga lopp. Inga dunder favoriter.
Förlåt mitt f.m svammel. Både Marabou och Soundtrack är 60% are nu på e.m. Två dunderfavoriter
V86 1)
5 Marabou Brodda Ok Chocolaiter biten är ganska hårt spelad och är kanske en dunder favorit. Härdad i tuffa gäng.
9 Woodbury Wine Står hårt inne på alla sätt och är väl bortlottad. Men har mycket spring i benen och skrällduglig om Uhrbergs heders märr mot förmodan sviktar.
Hm Uttrarna ligger lågt
V86 2)
2 Dirty Martini Har perfekt läge och bra form. Måstestreck.
12 Danao Degli Dei Surt läge men gått grymma tider på distansen. Gulingen kommer nog farande i spåren. Tvåhästars lås ?
V86 3)
5 Michel F. Boko Orutinerad filur men såg fin ut i Sverige debuten senast. Behagligt motstånd.
3 Roman Tile Ola Bandola hoppar upp i sulkyn igen bakom Roman. Vässar dessutom upp med skoryck ! Spännande.
V86 4)
7 Soundtrack Årsdebuten avklarad för Nurmos tränade Dubois ägda hästen. Spännande att se om han fixar distansen ? Hårt betrodd.
4 The Black Box Tarzan är en lurig tränare och jag har fått för mig att hästen är bättre än raden. Örjan upp och första segern kan komma till härliga 2%. Psst Scarlet gener i märren !
V86 5) Klurigt sprinterlopp ! Chansdrag.
1 Icebreaker Sisu Lill Gustav känner hästen väl och det kan vankas spets och slut ? Dock inte helt rumsren och det saknas inte motstånd.
5 Heimaey Juulemannen brukar vara iskall i sina styrningar och kan sitta lugn och kanske profitera på överpace ? Duger gott i klassen på sina Danskepengar he,he.
V86 6)
7 Hail Mary Fin i årsdebuten och det är kanske hästen att slå.
8 Unico Broline Vinner nog inte men Sofia spänner bågen och det ska bli intressant att se hur hästen hanterar Elitlopps distansen.
V86 7)
2 Eagle Rock Urstark rackare som står emot länge om Ipren mannen fixar lite kluriga spår 2 i volt med osäkre Caviar tuben
8 Corsaronero Font Klurigt voltstart läge här oxå och debut på stayer distans. Men den där Casillo kan träna häst och Rosleff är en stabil driver.
V86 8)
4 Balotelli Face Gått bra i årets tre starter. Kanske lite blek senast i Pokal kvalet. Men borde stå sig bra i detta gäng. Dessutom skoryck !
1 Hard Landing Jag har snöat in lite på Tarzan, Örjan och Scarlet idag ! Perfekt läge för smyg Örjan och dessutom lyser det rött i skoinfon
8 Celiaz Gocciadoro kommer farande med dagens Varennare. Spännande Sverige debut. Vunnit 15 av 26 starter.