Härligt med lördag och en högintressant omgång på Gävle
Finns potential till hög utdelning och jag tycker att jag hittat ett par
streckvärda hästar i omgången.
Avd 2
Mycket snack om Redens nr 7 Poleposition här , men här går jag ut med veckans spik 2 Yavapai Point endast 6 % , den flaggade jag sist och har sett loppet två gånger till... Felfritt då är det bara att gå vidare till bronsloppet.
Avd 3
Här har vi en Redenstränad häst som klättrade i ryggarna deluxe sist på Örebro nr 9 Illfindmywayhome 5% var stor snackis för två starter sedan. Nu bortglömd och visar ju storform , låter på Reden att det är en kanonchans. Måste med på lappen , kanske lillspiken..
Avd 4
Härligt kallblodslopp , där jag tokfastnat för ett par skrällar , som går lite under radarn nr 6 Lundsåsens Teknik ,gick ju itredje spår hela loppet sist och vann som en klasshäst. 11 Farmpilot ger oxå ett bra intryck på banan.
Avd 6
Har alla glömt hur Click Bait växte som ett monster i maj förra året, var ju grym i Elitloppsförsöket och i flera andra vanliga guldlopp.
Här har han bakspår .... Jag vet att han är bäst i spets, men med den startrusning som ser kommer bli i detta lopp mellan 1,2,3,5 så kommer det bli långt till linjen för dessa och jag blir inte ett dugg förvånad om Click Bait flyger förbi på upploppet och detta till endast 3% Drömmer jag...
Detta var lite inför dagens omgång ifrån min synvinkel
Lycka till