Visa ett inlägg
Gammal 2023-05-24, 11:28   #2
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 728
Sharp$: 12910
Standard

Jägers dragen.


Dumstruten skaver i värmen efter gårdagens helt felaktiga fundering till Åmål 64 an. Men skam den som ger sig. Jag tar en cykel tur igen med eller utan strut. En liten Light fundering till Jägers V86 avdelningar.

V86 2) 1 Tour Eiffel Fick bensinstopp senast på Lunden. Enligt tränaren var hon inte riktigt återställd efter hovproblem. Kort distans idag, bra läge och läkta hovar är väl bra förutsättningar för Uhrberg att ta revansch.
3 Nina Ginto Har väl inte visat den där blixtrande formen i årets starter men i.o.f. sig tävlat i tuffa gäng och haft byngliga lägen. Kanske lite behagligare motstånd ikväll och är normalt en distans gynnad speed kula.
Psst Bara att spika Belugan när jag försöker gå emot

V86 4) 5 Global Bam Bautin Hellberg kusen gör årsdebut efter lite sjukdoms problem och är naturligtvis svårbedömd. Men Uttrarna låter positiva.
Psst se ovan. Lövgren med vinstmaskinen igen

V86 6) Vidöppet stolopp.
5 Maleiwa Välstammad märr som lättas lite i balansen.
1 Tua Southwind Gick en 12 tid senast på i.o.f sig snabba Kalmar ovalen. Bra stam här oxå. Smygform ?

V86 8) 6 Bold Request Randemar var ju iskall på Åmål igår och Request var inte som bäst senast. Thörnqvist gamla goda stallform kanske är på dekis ?
Hm hon får en chans till. 5% känns som ett bra spelvärde om hästen är frisk och kry. Men visst finns det tuffa rutinerade V75 hästar emot på 2160 volten.
8 Frodo Cash är min DK stänkare. Kommer med två Lunden vinster i ryggen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat