Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-01, 16:48   #3
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Spelar inget större idag men har kikat igenom loppen lite snabbt.

Ser värmningen bra ut kan man nog spika Uffe direkt i inledningen med 5 Creme Brulee Font. Annars är 2 Super Zola tidig bakom. Missa ej 4 Flight Profile vid gardering!

I andra tycker jag det är fel favorit i nuläget och jag sätter 3 Reagera Hall först i ranken. Blir väl skrik på Wimans 5 Skaiven Lixarve då man rycker skor och kör i bike från bästa spåret idag. Tidig även för mig. Men loppet är lågklassigt och många streck krävs.

I tredje lär väl SV fortsätta skrika om 3 Super Nice då man gjort det på V75 senaste året och här kanske jag kan tänka mig att hålla med dem. Det luktar ledning och därifrån ska man slås. Barfota och Bike på 10 Global Welcome dock som såg finfin ut senast.

Visst kan 2 Mahadour vinna men vid denna procent är det syn som gäller. 11 Goliat först bakom men glöm ej 5 Skywalker Dimanche (barfota och SP) och 3 Puketorps Whitesock (JW på hemmplan och BFRO+Bike).

Femte kan det bli spik på min lilla då det luktar spets på Emilias uppsittning 2 Zinon Dream. MEN jag gillar ju 5 Bugatti Veyron (både bilen och hästen) samt 7 Fosbury Zet. Tidiga bakom min eventuella spik.

I sista tror jag det blir storskrik på 10 Ploquepin MEN jag sätter nog favven först i ranken ändå. Uffe upp och springspår på startvolten. 7 hästar därframme och inget enkelt läge att ta ikapp från tillägg. Kanske rent av ska ta och spika den... 6 Suns Exciting alltså...

Nåväl, mamma ringde igår och ville gå dit ikväll så jag kanske får ta mig ut till Bromma och kvista ner en snabbis! Fast nä, så blir det inte den här gången!

Lycka till allihopa!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2023-06-01 klockan 17:33. Anledning: fet
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat