Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-05, 09:20   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18043
Standard

Måndag 5/6 - Halmstad - V64 mm

V64 trav på välpreparerade Halmstad banan är alltid intressant. Ok ganska halvljumma och ojämna startfält bortsett från DD 2.

V64 1) 5 Just Perfect Sisu Preben S. har fått in en fin 4 åring i stallet som fixade seger direkt i debuten. Kan mycket väl bli en repris. Gått fina tider på distansen som 3 åring. Ger nog Persson en match. Bakom dessa två är det ihåligt.

V64 2) 15 orutinerade hästar på två volter. Hm blunda och peka som gäller.
2-3-7 sticker ut på tidiga streckspelet. Stänkare nr 1 9 Borups Viol . Bakspår känns positivt för sprattelgumman som trots allt har lite spring i benen när hon travar. Dags för vinst efter 22 försök.
Stänkare nr 2 13 Ximone Töll Se ovan. Dags för vinst efter 13 försök.

V64 3) 4 Valnes New Love Rutinerade Puro har alltid starthästarna iordning. Sett fin ut i senaste starterna. Toppchans.

V64 4) 11 Böhmaren Satte nosen först senast. Hästen har tuffat på i hårda gäng och går sina 14 tider. Räcker nog nog långt här. Perfekt inne pengamässigt.

V64 5) 7 Brady D.E. Jag tror Perssons Pack sitter på leken. Kommer från vinst på Lunden. Smack. Mångmiljonären Mommert Myser.

V64 6) Många svårbedömda filurer i detta ganska högklassiga lopp.
1-7-8-9-10-12 känns streckvärda i min värld. 1 Madame Af Djupmyra 10% och 12 Dea Grif 12% är två luringar som jag vill varna för. Madamen har luriga spår 1 i volt men är definitivt bättre än raden och Dea gör årsdebut och fått snabba pengar på sig som 3 åring och kan behöva loppet. Tufft att möta rutinerade H/V men är ju trots allt Varennare

Psst glömde nämna stall skriks stänkaren nr 3 8 King Of Sand i V64 2. Lite klurigt läge men jag bevakar nog Björkäng hästen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-06-05 klockan 11:23. Anledning: King Of Sand
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat