Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-07, 08:47   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12906
Standard

Onsdag 7/6 - Åmål - V86 mm.


Dags för 8 lopp på kluriga 800m banan. 2 medel och 4 lång distans känns väl som ett bra och utslagsgivande upplägg. Sprint distans på 800m banan bjuder ju in till speedway körning.

V86 1) 1 Bear Hope Tja spår 1 är som bekant spår 1 och hästen är lite seg från start. Men rutinerade Björn fixar nog en bra resa och i min värld är det förstahästen i halvljummen Silverdivision. Gått bra i enkla gäng och fixar nog distansen.

V86 2) 14 ston på 3 volter och 4 varv. Hujedamej så svårt.
13 Global Confession Fixar MAD volten och prickar springen kan han sitta bra till direkt och vinstchansen är god. Men visst är volt lite minus för hästen.
10 Tasherit Med Crebas får en stänkarvarning. Men kuskminuset är extra stort på kluriga Åmål.

V86 3) 6 Kinge Svarten och 11 Tangen Braute känns som ett bra lås.

V86 4) Vidöppet sprintlopp.
2 Racing Brodda Profiterar på läge och distans. Ger nog H/V en match.
7 Sweetman har grym form och Adrian lägger nog en sula på parketten direkt. Trivs ju bäst i ledningen.

V86 5) Öppet här oxå. 3-10-12 är mina måstestreck.

V86 6) 6 Belgique Lopp i kroppen och visst luktar det spets och slut ?
20 volten är nog chanslösa.

V86 7) 6 Headset Of State Björn igen. Hästen gick bra på Lunden senast i ganska tufft motstånd. Duger gott i detta gäng.
11 Loke Lovebite Super Stänkar varning. Jag vill påstå att hästen är bättre än raden. Vässas dessutom upp med barfota och bike

V86 8) 2 Draupner Har gått bra i tuffa gäng och perfekt läge. Blir nog lite bortglömd idag. Men inte av mig. Ok distansen är kanske lite minus men utnämns likväl till omgångens chansspik
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat