Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-12, 15:32   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12906
Standard

Onsdag 14/6 - Tingsryd - V86 mm


Tidiga tankar till Tingsryd.

7 en varvs och 1 tvåvarvs lopp med Autostart på spännande Mile banan. Ganska höga startpoäng krävdes i omgången och kryddat med Jackpott pengar. Dessutom är upploppet härligt utslagsgivande 285m.
Måndags dragen.

V86 1) Denco’s Galliano Jag går ut hårt med en stänkare direkt. Det luktar nämligen smygform. Baiken på.

V86 2) 2 Global Bam Bautin Chansar med ännu en Unter filur. Känns lite distansgynnad och dessutom debut med barfotabalans.

V86 3) 1 Putte Gått som tåget i enkla gäng. Tuffare motstånd här men är nog med på linjen.

V86 4) 3 Hell Bent For Am Såg kanon fin ut senast i debuten efter ett års paus.

V86 5) 2 Nino Ginto Svårbedömd rackare som gått tuffa lopp senaste året och är kanske lite sliten. Men glimtar till ibland. En seg stålmärr som gillar att tävla.

V86 6) 3 Reime Kongen Chansar jag med. Hm lite tveksamt med nordislopp på Tingsryd i min värld. Onödigt långa resor.

V86 7) 10 Rossi Garline Spännande nykomling i Stallce. Distansgynnad rackare dessutom kuskförstärkt.
12 Boli You S.M. Stark och rejäl. Dessutom ganska travsäker trots Vomb som hem address. He,he. Nu hoppar han säkert.

V86 8) 4 Hidalgo Heldia Grym sprinter. Här snackar vi spets och slut.

Tisdagsdragen

V86 1) 3 Love Keeper Fin fin travare. Med bra gener.

V86 3) 4 Global Delayed Jag tror det kan löna sig att punktmarkera Uttrarna imorgon. Har en hel busslast till start och brukar trivas på Tingsryd.

V86 4) 1 Harran Boko Både häst och kusk brukar trivas med tätkänning. Vässad och anmäld till Sweden Cup. Men poängen räckte inte.

V86 5) 11 Orlando Stark och rejäl. Måste kanske ha lite pace på loppet då sänker hon många på lååånga upploppet.

V86 7) 6 Redbull Pellini Står lite hårt inne och gynnas väl inte av distansen men hästen har form och farlig om Gustav ger Readly Express avkomman en perfekt smygare.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-06-13 klockan 08:47. Anledning: Tisdagsdragen
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat