Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-14, 17:35   #11
shasha
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Håller med dig shasha. Honfleur är en grymt fin Snogarps häst. Visst står hon hårt inne och lite hårt motstånd men värd att bevaka typ 4-5 häst i min värld.
Kul att någon mer än jag engagerar sig i årets härligaste V86 omgång på norra Europas enda Mile bana.
Kanske är mitt dagliga tjatter ett minus på sidan och bara för mycket men jag har travsport och travtips som ett roligt tidsfördriv och förhoppningsvis lite demens förhindrande för en gammal 40 talist. Men ibland befarar jag att min gamle antagonist Valo kanske har en poäng i sitt lite provocerande påstående att jag förstörde Travpunkten och kanske är på väg att sänka Sharps travtips sida oxå ? Hm vad säger Sharps moderatorerna ? Är mina inlägg på väg att sänka skutan ? Eller uppskattas min lite personliga status på ibland ganska meningslösa tipsförslagen ?
Jag har stor behållning av dina tips och har med tankarna när jag gör min analys.
Det är bra gymnastisk för hjärnan att analysera loppen, håller med, andra lägger korsord för hjärngymnastiken men trav ger även chans till större belöningar än korsord ger.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat