Ämne: V75 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-20, 02:19   #18
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Kul att fler än vanligt fyller på med sina tankar den här veckan, bra substans och motiveringar också på de flesta håll!

Travknekten, det där inlägget var nog det bästa första inlägget jag sett på ett forum någonsin! Ser fram emot fler av dina analyser och funderingar framöver.

Tänkte skriva ner mina tankar om de sista tre loppen imorrn, men jag kan nog sammanfatta det ganska bra nu.

Conrads Linsan bra chans i stoloppet. Om jag skulle gardera gillar jag Alfa Ravenna på 4%, borde kunna en hög 15-tid och det skulle kunna räcka riktigt långt här. Muscles Of Gold är märkligt lite streckad också. Springspår med Goop, visade rejäl vilja på upploppet senast. Aega Band är det mycket skrik på och om det varit amatörlopp hade jag stått med i hyllningskören, men nu är det proffskuskarna emot och då tror jag inte ekipaget räcker till.

Elliot Hall har bra chans, men jag trodde nog att det skulle bli jämnt skägg i streckfördelningen med Ewe Palema. När nu Ewe bara ligger på 25% känns det klart intressant. Om man garderar så är Horsepower Diamant en som känns ganska underskattad. Var t ex bara knappt slagen av Nightlife Lamarc senast som är streckad på 13ggr så många kuponger den här gången.

Global Journey bra chans spets och slut och fint spikvärde på 40%! Classic Tile som för övrigt gillar skarpt är absolut inte värd 40% från spår 10 på kort distans. Vad gäller den tredje favoriten, Robin K:s chanser så räcker det egentligen att se på raden och summan. Han har kommit upp ikapp sin kapacitet och räcker inte till. Tror faktiskt inte han skulle räcka till seger ens om han fick spets billigt.

Det blev visst en rätt rejäl svada ändå, hoppas någon tycker det var intressant läsning.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat