Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-21, 08:52   #2
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12906
Standard

Högklassiga startfält


Jäklar vilka stjärnspäckade startfält och höga prispengar på Solvalla ikväll. Totalt nästan 4 mille i dagens 10 lopp. Visst känns det som stor banor , stor tränare och stor hästägare prioriteras ? Gräsrots travet får nöja sig med småsmulor. Men när det regnar på Stall Zet,Nurmos och Gocciadore så stänker det väl lite på amatörerna på Åmål och Årjäng oxå ?
Favoritsurr.

V86 1) Grymt 5 års lopp. Ok litet fält men alla har bra vinstchans ( tror jag) Mest intressanta i min värld är 1 Indy Rock svensk årsdebut efter paus och återhämtning efter Frankrike äventyret. 4 High On Pepper Melko, Kontio kryddat med Pepper. Tuff travare.

V86 2) 2 Jikken var inte som bäst i Kungapokalen och fick en lugn resa.
Här har vi nog den nye Propulsion på G. Redén håller på att slipa till diamanten.

V86 3) Typiskt tvåhästars lopp. 4 Celia ( Varennare ) och 7 Faeza Zet Ivanka behöver nog ett lopp till i kroppen.

V86 4) 8 Joviality Föll med flaggan i topp senast. Barfota vässas.

V86 5) 9 Impressive Sisu Läget är surt men jäklar va bra hästen var senast. Och jag måste ju nämna en halvstänkare oxå.

V86 6) 4 Cronos Degli Dei Halvstänkare sa Bill. Endast galopp emot.

V86 7) 11 Ultra Violett Tuff travare som Falsig matchade försiktigt i enkla gäng och nu skördar Eklund frukterna med 6 åriga toppmärren.

V86 8) 8 Bredazzled Sox Grym häst. Lunkade in 4,5 mille som 3 åring och tar nog för sig i 4 års loppen oxå. Walmann drar ner på sin tränar rörelse men plockar fram miljonärer på löpande band. Lite underskattad topptränare.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-06-21 klockan 09:44.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat