Visa ett inlägg
Gammal 2023-06-21, 17:26   #9
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9136
Standard

Attans, fastnade i jobb och fick lägga tiden på pluggandet istället för skrivandet här.

Men kortfattat.

Avd 6 - vettig chans för 5 Imperatur Am men jag gillar gul kusk. Lås? Eller ska man ta med även duktige Lozano TROTS Tobias J i jollen?

Avd 5 - skriker gardering. Har just nu sju streck men vill få plats med ett till. Blir svårt att välja här. 8 tidig för mig med det enorma kuskplusset med MaD nu. Flera med första bike...

Avd 4 - Joviality är bra. Men läget och procenten gör att jag nog garderar. 3 Omara Zon var bra senast de möttes. Och Queen B är inte dålig heller. Låst på de tre?

Avd 3 - här är jag inne på att gul kusk spetsar och får sitta ifred. Spik?

Avd 2 - Jikken är bra men spår 2 är spår 2 och till 60+ så blir det gardering. 5 Ruger har gått barfota 2 ggr tidigare och båda har resulterat i g, blir det felfritt nu?

Avd 1 - Jag går nog på ett lås här ändå. 3 Ikaros Sisu ska ut för Nurmos och någon gång måste man väl börja hämta lite segrar till stallet? Dubblar med gul kusk igen i första hand men här känns det egentligen lite mer öppet. Tyvärr svårt rent speltekniskt att hitta vettigt grepp på annat än spik/lås (utan favoriten).

Lycka till!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat