Lördag 8/7 - Halmstad - V75 mm
Härliga V75 tävlingar på Hallands trav metropol åter igen.
Uttrarna spänner bågen imorgon oxå och har stora möjligheter att pricka Bulls Eye med ett antal vinnare. På med pilen Johan och Peter.
V75 1) 2 Karat River Perfekt inne i loppet på alla sätt. Ok 65% är lite tråkigt men vinner nog loppet 6ggr av 10.
7 Charliebrown Effe är mitt garderings förslag. På väg mot fjolårsform. Men storfavoriten är svårslagen.
V75 2) 2 Winner Brodde, 4 Tearsinheaven, 10 Dencós Galliano och 7 Farfars Dream Lite Unters betonat men det känns rätt.
V75 3) 1 Draupner Har snart ruinerat mig på hästen men jag ger inte upp trots luriga spår 1.
2 Izor Sisu Står lite hårt inne men äntligen bra spår och Jorma är grym med framspår och duglig häst.
12 Smile Silvio känns lite bortlottad men har ett grymt CV. Kanske ett halvvarv för kort för att hinna fram.
V75 4) 4 Emir Härlig travare men spår 4 i volt har fällt större favoriter.
7 Budets Olof Känns lite bortglömd. Kuskförstärkt och får en stänkarvarning XL. 2% är rena fyndet.
15 Labyad Bros Jag måste ju ha med en Unter häst oxå. Surt läge men jag gillar både häst och kusk.
V75 5) 4 Tuppen var inte som bäst senast som hårt betrodd. Nu åker skorna av och då blir de åka av. Ok spår 4 i volt är ingen höjdare för orutinerade hästen.
9 Muscle Rex är väl bästa hästen och Perssons Pack har nog en klassklättrare i stallet. Men spår 9 på 1640 är lite halvkyligt.
V75 6) 1 Hell Bent For Am Öppen och högklassig Gulddivision (för en gångas skull). Jag chansar nog med Adielsson. Sett fin ut i årets starter.
Spets och slut !
V75 7) 1 Kaxig In Bra form och räds inte distansen. Hm spår 1 känns sådär. Dessutom 4 årig Ready Cashare !! Men bör nog bevakas.
4 Kapten Brodde Jämn, meriterad och är väl kanske hästen att slå om felfri. Men inte helt rumsren.
6 Nyras Lars R Sett fin ut i senaste starterna och jag tror StallCE siktar på Derbyt !
8 Blue Boy Face Tufft läge men härdad på distansen och verkar ha formen på topp. Gammel Unter brukar trivas på hemmabanan.
2 America Dream Jag måste ju ha en stänkare oxå. Min favorit ”gammeldansken” schack rutige Axel Jacobsen sätter upp skräll kusken Sjunnesson på sin härliga distansgynnade Love You travare. Lunkar sina 14 tider utan att blinka. Se upp i backen. 4% är mums för Måns.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-07-07 klockan 19:02.
|