Visa ett inlägg
Gammal 2023-07-11, 08:37   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 723
Sharp$: 12899
Standard

Tisdag 11/7 - Jägersro - V64 mm


Lite Jägers surr. Fina prispengar och bra klass på startfälten.
Bo Westergaard kommer farande med välfylld hästbuss och plockar fina pengar har starthästar i 5 av 6 V64 Avd.
Bålgetingen Gocciadoro kommer oxå flygande och sticker nog iväg med fina prispengar.

V64 1) 1 Keystone Cash är härdad i tuffa gäng i hela Norden. Väntar på första årsegern. Kan komma ikväll. Perfekt läge.

V64 2) 5 Silent Eagle Stark och rejäl 4 åring som kommer med tre raka i enkla gäng. Vunnit hälften av sina 12 starter. Bra för klassen. Smack.

V64 3) 2 Cassandra Ferm är lite av följehäst. Ok lite dunkel form men har hög grundkapacitet.
4 Mook Westergaard är lite av min följekusk/tränare. Hästen är en ganska stabil Ready Cashare och har mycket spring i benen. 9% är grymt spelvärde.

V64 4) 1 Hollywood Stone Inte som bäst senast men normalt med på stregen. Ganska ihåligt lopp bortsett från Nordströms blänkare. Men den filuren undviker jag helst.

V64 5) 4 Eros Jet Grym 3 åring. Smack.
1 Cincinnati Beach är nog värst emot. Knappt slagen på Solvalla senast.
Årsdebuterande 12 Fiftyfour som sprang in över 2 mille som 2 åring. Hur go e den ?

V64 6) 2 Stonefire U.S. och 9 Seven Nation Army Jag tror Westergaard sitter på leken (igen) Stonefire är draget. Grym häst som går på alla distanser och verkar lite bortglömd. Se upp.
6 Synergi Måste väl nämna gulingens vassa sprinter som haft lite otur på sistone. Gocciadoro far runt i hela Norden med sina grymma hästar.
Psst en efterhandare. Seven Nation är behandlad efter senaste starten och det känns lite som favorit i fara.

Tja stänkarna klarar jag inte av att hitta jag ser fram emot Sharps elitens stänkare ? Enklare att rabbla favoriter.

Psst Chans DD: 1 mot 2.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-07-11 klockan 16:26.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat