Lägger ett litet H2H lir, som jag tycker ser intressant ut.
Jägersro lopp 6 V75-3
Noras Bean - Global Investment
Vinst: Global Investment
Odds: 1.95
Bolag: UB
Unit: 4/6
Motivering:
Alt nr 1: Noras Bean kan aldrig svara ut Hoity Toity Face från ett innerspår. Sen kommer garanterat Jenny J släppa till första bästa som kommer och vill ha ledningen. Troligen 7 eller 8. Därmed sitter Noras typ tredje invändigt.
Alt nr 2: Global tar givetvis rygg på Hoity i starten och hamnar i bättre läge redan från start. Typ 2:a utvändigt. För Noras blir det bäst 3:dje in.
Global Investment anser jag vara en bättre kuse än Noras Bean. Framför allt till slut då placeringarna ska fördelas.
Oturs senario skulle vara om 2 och 3 aldrig ger sig om spetskörningen och därmed splittrar hela fältet.
Lopp 9 V75-6
Delvin Gold - Manna
Vinst: Delvin Gold
Odds: 1.85
Bolag: UB
Unit: 2/6
Motivering:
Kommer att hamna bra till direkt. Är riktigt bra ut vid laddning. Följer problem fritt i ryggar och har toppform. Manna imponerar inte på mig. Trots distans + tror jag han blir kvar i de bakre regionerna loppet igenom. Eliott Hall lär trycka upp tempot på slut rundan med ihoppackning i sista kurvan och då tror jag Manna är borta.
Eliott tidigt avancemang dödens eller får överta spets. Vid galopp inget tempo alls.
Lycka till de som följer