Visa ett inlägg
Gammal 2023-07-24, 09:19   #26
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Uppe på drygt 24M extra. Det är en lång väg att vandra innan den jackpoten blir "fet".

Vet ej hur Efterhandaren gör, men jag är förhållandevis benhård på att endast lira när det är JP. Per år spelar jag till färre än 5 V75-omgångar som saknar JP.

@Efterhandaren: Varför ska man bojkotta målomgångarna för JP? Att man bör stå över alla icke-JP-omgångar är självklart. Den delen är solklar huvudsaklig bojkott.

Men att bojkotta målomgångarna verkar bara konstigt. Väldigt o-Sharpt.
Tjena Strappa.

Tja smaken är som baken. Du verkar gilla JP upplägget. Så bra för ATG och deras marknadsföring.
Min grund filosofi när det gäller allt spel är att potten för resp. omgång skall nollställas och delas ut. Punkt slut. Typ gårdagens 7 rätts pott ska naturligtvis höja 6 och 5 rätts potterna. Eller rent av delas ut på 4 rätt i denna svåra omgång. Visst är det upp till var och en att stå över spel i ATG med sitt tveksamma JP upplägg men alternativet utländska spelbolag där vinsterna plöjs ner i skatteparadis är inget bra alternativ.
ATG bolagets olika JP upplägg inom travet har varit en nagel i ögat som stört mig hela tiden. För övrigt vill man ju stödja Svenska ATG som genererar mycket pengar till travsporten efter att höjdarna slickat i sig sina fantasilöner.
Jag vet mycket väl att min bojkott är ett myggpiss i Atlanten. Men det är en principsak att inte stödja ett bolag som flyttar pengar hit och dit för att locka till extra spel vissa omgångar. Bjuder in stora utländska datasystem istället för att stötta gräsrötterna som troget spelar oavsett JP eller inte.

Tack för ordet / Jackpotthataren.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat