Visa ett inlägg
Gammal 2023-07-24, 11:00   #30
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tror att du har missat i stort sett hela poängen här Olle. Det är när jag känner mig riktigt nöjd med spelidéerna som jag ändå spelar när det inte är JP.

Jag vill inte heller göda det gällande Jackpot-systemet. Punkt.

Och det enda som skulle kunna få ATG att göra någon slags förändring är om omsättningen sjunker i icke-JP-omgångar. Så jag spelar inte till dessa.

mvh
Aktivist-Strappa
Delar din uppfattning helt om att alla pengar borde delas ut i respektive omgång.

Och även om det inte finns något facit på vad som skulle hända med omsättningen icke jackpott omgångar så har rimligtvis atg kommit fram till att totalomsättningen på V75 gynnas av att pengar konfiskeras och flyttas. Dom får ju mycket kritik för det så vore konstigt annars .

Det är ju ännu värre på V64 spelet. Trots att 5 och 4 rätt i princip aldrig ger annat än kaffepengar så ligger det miljoner i dessa pooler varje dag från spelare som frivilligt avstår att kryssa i V6. För mig ä det obegripligt att så fortsätter ske. När sedan dessa pengar delas ut i 6 rättspoolen dagen efter så ökar omsättningen i genomsnitt med åtminstone 50 procent så ur spelbolagets synvinkel kan man förstå att det fortsätter. Det obegripliga är att det varje dag omsätts så mycket på icke v6 alternativet. Trodde inte det fanns så många spelare längre som inte inser hur iskallt det är att jaga kaffepengar på fyra rätt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat