Visa ett inlägg
Gammal 2023-07-24, 11:29   #14
Danielo
 
Reg.datum: jun 2019
Inlägg: 10
Sharp$: 81
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Misstänker att odds i realtid är intressant för vinnarspelare? Själv är jag streckpselare.

En till sak jag saknar är hur mycket hästen vunnit i ett viss lopp.
Både Travfakta och ATG visar högsta priset för loppet, medans Travsport visar hur mycket hästen vann.
Om hästen blev 2:a i loppet före och vann en väldig hög summa att den gick ut ur klassen, tycker jag ju det är mer intressant än vad mycket vinnaren i loppet vann.

(Personligen så avskyr jag diagram, förstår att IT-folk älskar, det ser flashig ut, det är flera som gärna skapar produkter med diagram-man alla saknar de uppgifter man verkligen behöver: som tempo och hur mycket hästen vann vid vis lopp)

Vill du ha ännu mera tips för att ta fram något som andra saknar, kan du ju skriva hur många längder en häst vann med och hur många längder den förlorade med när den blev 2:a-uppgiften visas i ATG men då måste man öppna varje lopp för sig ocvh titta. Man skulle vilja ha allt på samma sida.


Tack, bra input! Det du nämner är redan klart. Förstår att alla inte älskar diagram , men det jag tänker för streckspel är möjligheten att snabbt få en uppfattning om vilka hästar som trendar i streckspelet när det närmar sig.
Danielo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat