Visa ett inlägg
Gammal 2023-07-28, 21:30   #19
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4133

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu börjar ett system forma sig i mitt inre. Vi har barnbarn med övernattning i morgon så jag hinner inte ägna mig så mycket åt värmningar och stallsnack som jag vanligtvis gör.
Det kanske bara är positivt för spelresultatet

Avd 1:
1 Nordic Star Tooma tror jag inte så mycket på men spår ett i volt ska man statistiskt ha med. 4 Poleposition är tveksam för mig nu när Örjan gräver guld i USA. Får ändå plats på systemet på sin grundkapacitet. 5 Galant Ima har jobbigt spår men bra statistik i år. Vågar jag inte lämna utanför. 7 Invisible Sun är min tipsetta. Blir bara bättre och bättre. 11 King Only The One är väl första häst om det skulle bli omstart. Men kan mycket väl bli första häst ändå.

Avd 2:
Har bestämt mig för spik på 2 Aragorn As. MAD låter väldigt uppåt och nu blir det skoryck igen.

Avd 3:
Lås på 5 Deeply Express som har SPÅRET och som vann med samma kusk senast. Samt
otippade 11 Gunvald Tartar. Hanna brukar skrälla på hemmaplan och hästen har gått bra i år. Åtta starter 3-1-1 är inga dåliga siffror.

Avd 4:
Lås på 1 Trö Kasper och 4 Pave Sokken.

Avd 5:
Spik of the week! 11 H.C:s Crazy Horse.

Avd 6:
Ytterligare ett lås, denna gång på lågprocentare. 1 Alabama U.B. Ny kusk. 8 Miss Mighty som kommer från seger på bra tid.

Avd 7:
Även här ett tvåhästars. 5 From The Mine har SPÅRET och får kraftig kuskförstärkning. 8 Zeudi AMG är den givna förstahästen. MAD är väl knappast någon nackdel i sulkyn.

Jag väntar med inlämning tills i morgon så jag hinner läsa Jens om den analysen skulle dyka upp.

GOD TUR!!!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat