Visa ett inlägg
Gammal 2023-08-21, 18:20   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18042
Standard

Tisdag 22/8 - Jägersro - V75 Derbykval mm

Startar med Efterhandarens personliga måndags tankar.
Jag blundar för det mesta och vänder andra kinden till. Men jag påminns ganska ofta av vissa smarta Sharps medlemmar med synpunkten om att jag förstör sidan med mina kanske lite personliga inlägg och travtips. Dessutom helt vansinniga idéer om att jag använder ett antal olika signaturer på sidan. Till den personen vill jag säga : på sig själv känner man andra.
Det är jäkligt tråkigt att läsa och går inte att undvika en viss mobbing. Jag har svårt att ta till mig kritiken men vill gärna att ni/de/den som kritiserar kan utveckla varför mina bidrag sänker Sharps sidan och sotdöden nalkas !
Finns det ett majoritetsbeslut från medlemmarna eller admin förslag för att mina inlägg är så besvärande för sidans överlevnad accepterar jag naturligtvis detta.
Förlåt min avbön och att jag kanske överreagerar på kritiken.

Tidiga travtankar och mina måndagsdrag.

V75 1) 4 I’ts Peppertime Formen på topp, bra läge och dessutom skoryck.

V75 2) 2 Greensboro Zet Här snackar vi bättre än raden.

V75 3) 2 Joviality Visst vore det kul om ett sto kan matcha H/V i finalen.

V75 4) 6 Mi Amore Bros Jag tror Redén har vässat upp till gammal god form. Örjan är Örjan.

V75 5) 4 King Kennedy Känns lite bortglömd. Se upp i backen. Härliga Nuncio gener och definitivt bättre än raden.

V75 6) 6 Poleposition Klar förstahäst och bra spikförslag i min värld.

V75 7) 8 Staro Mack Crowe En tuffing som inte räds varken spår eller distans. Skoglund är inte min favoritkusk men hästen är grym.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+7)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-08-21 klockan 22:44.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat