Citat:
Ursprungligen postat av BrakZen
Jasså nu är det intressant med "minimigaranti" *host* *host*.
Huruvida det går att skapa önskade system med prorgrammet är oklart för mig. Hittills tyder ju de programmets system inte på det men osvuret är kanske bäst.
Vad som kan skapas enl ditt önskemål är U 8-3-2512, förmodligen går det att skapa med programmet då det är Golaykod, U 0-11-132, och enligt Anders vet han ju hur "ternär Golay kodning räknas fram".
Undrar hur det går med "mall-modulen" i programmet. Jag mailade just Anders privat då jag gärna ser ett program som hanterar systemen från den här tråden men jag har inte lust att betala för att använda mina system. Jag önskade därför att dessa inte medföljer vid försäljning. Blir programmet gratis kan vi kanske diskutera saken.
|
Minimigaranti eller inte så brukar ni föreslå system med 1% chans till 13. Jag har inte provat helgardering mer sedan i går så jag vet inte om ditt förslag på 2512 rader går att spela i programmet. Kanske gör jag ett försök i vinter om de fått klart programmet då. Det är lite rörit att sätta sig in i det men säkert väldigt avancerat.
Jag har förmodligen ställt mina frågor i fel del av användarforumet till programmet eftersom det inte kommit något svar. Men det blir nog bra så småningom.