Citat:
Ursprungligen postat av Grovport
Från Jens krönika:
"Comes with Age spetsade hur lätt som helst. Hästen stod i 7,11 då startbilen släppte, vilket sjönk till 6,93 efter 500 meter och 6,88 efter ett varv, för att till slut stanna vid 6,68.
Det här fenomenet ser man ofta, och det förklaras med eftersläpning i rapporteringen av spelet sista minuten innan start.
Det lustiga är att det genomgående är hästen som sitter i spets efter ett halvvarv som sjunker i odds sista minuten. De sena spelarna är duktiga på att förutse den, särskilt de som spelar utomlands".
Också ett intressant fenomen.
|
Den dagen ATG anammar blockkedjeteknik och offentliggör alla spel eller enklare lägger ut en fil med samtliga spel vid spelstopp i respektive spelform kan jag tänka mig att spela poolspel hos dem.
Att, som någon föreslår i denna tråd,
"skita i andra" går inte i ett poolspel, det är själva grejen med det hela, manspelar uteslutande mot andra i ett poolspel om nu någon missat detta ytterst grundläggande!?
Ryska Marathonbet hade (har?) Toto15 ett fotbollstips på 15 matcher med ackumulerande jackpot. 10% avdrag, dessvärre licens på Curacao. De lade vid spelstopp ut en fil som alla kunde hämta med samtliga spelade rader.
Inget tjafs om vilka rader som tävlade, eller om någon spelade efter spelstopp
eller makulerade förlorande rader när loppet gått etc (samtliga rader skickas enligt uppgift till spelinspektionen vid spelstopp).
Jag tycker man kan kräva detta i en opålitlig värld 2023.
Att ATG o SvS inte får fortsätta med mörkade rader och ett fåtal människor som inspekterar och kontrollerar huruvida det går rätt till.
Vem fan tror på sånt, finns en enda hederlig människa på denna jord, en untouchable liksom?
My Cents