Visa ett inlägg
Gammal 2023-09-05, 11:38   #17
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9040
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om det stämmer som Gotland skrev att hon lägger 4 timmars analys på varje system så la hon således 160 timmar på gårdagens V64. Lika många system i kväll och ytterligare 160 timmar. Undrar hur hon hinner ? Men det är kanske 4 timmar hon lägger på grundanalysen ? Det känns tunt om man sen säljer spel för hundratusentals kronor till omgången.
Sen svårt att begripa hur man tänker när 40 olika system ska komponeras. Gör hon någon form av spelvärdesanalys till varje unikt system för att det ska bli slagkraftigt ? Eller slängs dom bara ihop på måfå för att ha så många som möjligt att sälja varje dag?
Följer oftast strecklistan. Förutom när hon spikar emot sig själv... Om det är av misstag eller genomtänkt vet man inte.

Det är klart att man tar fel spik ibland. Kan inte vara lätt när man selar ut 365 olika spel på travet denna vecka (40+40+50+40+40+79+76) samt 39st galopp på söndag (där hon oxå är expert) och 3st Big 9.

Jag bemöts ofta när jag kritiserar detta i olika sammanhang att "efterfrågan finns ju" och förvisso är det korrekt MEN jag är tveksam att detta skulle fortgå OM man styrde upp marknadsföringen till lite mer rimliga nivåer...

Tidigare kördes det ett spel som hette "... hemmabana" där det angavs att MW hade hemmabana på fyra olika ställen i landet ( bl a Åby/Mantorp/Axevalla samt en till).

Hur många hemmabanor är det rimligt att man har som spelare? Jag kanske borde ha hemmabana överallt?


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat