Visa ett inlägg
Gammal 2023-09-18, 09:32   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18043
Standard

Måndag 18/9 - Halmstad - V64 mm

Många travtävlingar i Väst och Syd Sverige den här veckan.
V64 tävlingar på Halmstad, Jägers, Åby och Kalmar. Och som avslutning V75 på Färjestad som ligger ganska bra till för Götalands tränarna. Frågan är om hästarna räcker till ? Lite vansinnig planering och placering av veckans rikstrav.

Snabbsurr

V64 1) 2 Giovanna Coger är klar första häst med bra spår och gästspelande Örjan i jollen.
1 Labyad Bros såg fin ut senast och Lillunter ger nog Örjan en match.
8 Mercury Boko har tufft läge men brukar vara med på stregen när det vankas slutspurt.
6 Gunpowder får stänkarvarningen. Här snackar vi bättre än raden och står bra inne på sina Danskepengar ! Har ni hört den förut

V64 2) 4 Sobel Caviar har bra form och Arnqvist är en rutinerad kusk.

V64 3) 1 Ferrara. 2 Eminent Kronos. 3 Weekend Vibe känns nästan helgarderat i detta ihåliga 3 årings lopp. Jag tar med 9 Bingo Pop oxå så är det helgarderat.

V64 4) 8 Aetos Kronos blir inte lätt att växla på hemmabanan efter uppvisningen senast. Dessutom har Riordan lockat ner Örjan till Västkustens travmetropol. Som vanligt bra klass på Hallands mästaren. Gamle mångmiljonären Cokstile gör ett spännande besök efter flera år i utlandet.

V64 5) 2 Calling Out gör en spännande start efter ett halvårs paus. Jag tror Lindgren har slipat kniven när ingen ser. Hästen är bra i grunden och dessutom Jepson upp.

V64 6) Chansar med sämsta spåren men ganska dugliga hästar. 7-8-9-10. Jag har dock dumstruten ganska lättåtkomlig

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-09-18 klockan 15:45. Anledning: Bingo Pop
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat