Visa ett inlägg
Gammal 2023-09-22, 16:46   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 759
Sharp$: 13108
Standard

Fredag 22/9 - Bergsåker/Kalmar - V64 express mm


Sitter och njuter av fredags Dry Martinin med paddan i näven och hux flux kommer travsidan upp. Spel o Tipsformen är iskall men som ni vet gillar jag att lämna mina spel förslag helst stänkare. Men det lyckas nästan aldrig. Får nöja mig med lite Kalmar surr.

V64 2) 15 ston på 3 volter brrr.
10 Nanny’s Girl har gått bra hela året i tuffa gäng. Gynnas väl inte av voltstart men favoriten har en bra uppgift här med Jepson i vagnen.
3 Lauria Inferior S. Måste ju ha en stänkare oxå. Välstammade märren kan nog stå emot länge.
Men Lövgren kommer väl farande till slut.

V64 4) 5 Glamorous Rain Lillunter hoppar upp bakom ”ickevinnare” och visar Örjan hur man vinner lopp. Märkligt att inte Örjan lockas av 200 lax i första pris ?
2 Global Dancer Jag är grymt imponerade av Wallins framgångar som tränare. Jäklar vilka fina hästar han visar upp och fixar storsegrar på löpande band.

V64 6) Stänkarnas avdelning.
2 Kondor Dream Jag gillar Fyhr/Rosleff. Nästen lite dreamteam varning Hästen räds inte distansen och Rosleff är en duktig taktiker i sulkyn. Se upp.
7 Notorious Zon Duglig hemmahäst med duktiga Emma E som tränare.
Men Lövgren kommer väl farande till slut.

Det blev Mycket skrik och lite ull som käringen sa när hon klippte grisen men ett kul tidsfördriv medans jag njuter av en god Dry Martini

God tur ni som spelar och ha de gött för de har jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5), znipstern (+6)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-09-22 klockan 16:49.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat