Visa ett inlägg
Gammal 2023-09-23, 21:39   #4
Ace

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 5745
Standard

"Jag kommer från nu definitivt att inte lämna in om jag måst köpa upp till 50 % och mer av andelarna då kommer jag att sluta lägga ut andelspel och göra egna ABC för då har det inget värde/sytfte att lägga ut större andelspel".

V4/V5 Klampenborg och 8 länkar till ATG.

1andel i V4=50:-..

V5 En andel 45:-..

Fattar inte hur du kan tro att det lockar till köp i spel med så "liten" omsättning och så många kuponger.

Dessutom

Kattjäveln ligger på tangentbordet(=går inte redovisa spel innan start).

Är iväg på resa och orkar inte klippa/klistra i mobilen..

Om man seriöst vill köpa in sig i dina system krävs en kontinuerlig redovisning av varje spel!!

Jag har bara sett en bråkdel av alla dina andelsspel och har ingen objektiv bild men det som har redovisats har varit spikalternativ i "alla" avdelningar som snurrats med garderingar i resterande avd.

Att kattjäveln dessutom "lagom" lämnat tangentbordet så du kan redigera in systemet/systemen när spiken i första avdelningen sitter övertygar knappast!

Ta ställning är mitt tips/ ett, högst två system/ redovisa alla spel så man kan bilda sig en uppfattning om hur du ser på spelvärde.

Nu talar jag bara för mig själv och mina önskemål men om andelarna är svårsålda så kanske det är värt att överväga.

Jag köper gärna in mig när spelvärde finns men köper aldrig "grisen i säcken" när jag inte vet hur andelsspelaren bygger sina system.

Mvh..

Senast redigerad av Ace den 2023-09-23 klockan 21:40.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat