Det är väl inte så att intresset för en galopp V5a i Danmark med låg omsättning är jättestort en lördagseftermiddag när i princip alla har fokus på V75 tävlingarna.
Själv vill jag tro att om man ska vinna någon större slant som andelsköpare en dag så är det i streckspelen med de stora vinstpoolerna.
Du säljer ju vissa dagar andelar till i princip allt utom just dagens stora streckspel där potentialen till de större vinsterna finns. Har själv noll intresse för galopp i Danmark.
Jag vill i alla fall tro att det i längden måste bli ruggigt svårt att långsiktigt gå plus genom att dagligen gå in med fyrsiffrig insats i poolspel på en massa olika banor runt om i världen när det ofta inte ens går att vinna 50 ggr insatsen som ensam vinnare samtidigt som man spelar mot väldigt höga spelavdrag hos atg.
Sen begriper jag inte heller hur du har möjlighet att läsa på allt varje dag och var man hittar vettig info att läsa på till alla dessa tävlingar runt om i världen. Inte heller hur du bedömer spelvärdet när du ofta flera timmar innan loppen skapar systemen du säljer och när omsättningen ju då är obefintlig.
Sammanfattningsvis tror jag att långsiktigt hade du haft mycket större chans till större vinster, nettoplus och till stort intresse för andelsköp genom att lägga huvudfokus på de stora poolspelen. Att lira stora system dagligen till en massa annat måste göra det ruggigt svårt att långsiktigt spela in mer än vad alla dessa system kostar på grund av de höga spelavdragen och de små vinstpoolerna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|