Dagens efter gröt surr
Oktober väder på västkusten idag och regn i luften men Bröderna Bäver fixar nog som vanligt bra banunderlag på Hallands travmetropol.
V86 1)
3 Winner Brodde och 4 Pingis känns som ett bra tvåhästarslås.
Två Derby och Rikstoto vässade 4 åringar med perfekt läge och som inte räds distansen. Står perfekt inne klassen.
V86 2)
4 Crussi Dull Chansar jag med men Nordisar är som bekant Nordisar
V86 3)
9 I Am D. Vinner inte så ofta, nästan aldrig. Surt läge men såg fin ut senast efter lite paus. Uhrberg upp är +.
11 Here’s Johnny Sox har oxå lite smygform.
Lövgrens orutinerade favoritspelare nyförvärv har pausat länge och kanske är lite rostig ? Lågklassiga loppet känns vidöppet i min värld.
V86 4)
5 Västerbo Ajax är inte att lita på men felfri kan det vägen trots några tuffa konkurrenter. Ganska ihåligt 100 000:- lopp.
V86 5)
8 Gladiator D.K. Fin fin dansk Lönborg tränad häst som debuterar för L I Nilsson. Ok pausat länge men jag bevakar.
V86 6)
5 Thelma M.M. Spår 5 i volt är en stor utmaning men felfri kan det räcka långt.
11 Olga Tooma Frågan är hur det står till med stallformen ?
12 Honfleur Mearas Snogarps hästen gillar jag skarpt. Bakspår är bra för felfri avgång. Måstestreck i min värld. 9% är grymt spelvärt.
V86 7)
2 Princess Kloster Stålmärren får sin gamle tränare i jollen och är en typiskt skrällhäst. Pigg som en unghäst trots sina 73 starter. Gick en 11 tid på distansen för månad sedan.
5 Georgia Am är en tuff märr och befogad favorit. Timoko gener.
10 Olga Utca Inte som bäst senast och kanske är lite sliten efter stenhård matchning. Årets 21 starter i tufft motstånd är hårt för kropp och knopp. Men med lite överpace så kan det smälla till på upploppet.
V86 8)
7 Zaxton Ännu en grym Wäjersten häst. Svårslagen trots läget.
Strykningar
Mina stänkare stryks ju på löpande band

Nya förslag.
V86 2)
1 Trö Kasper. 3 Rofstad Odin. 5 Nordby Elde borde väl räcka en bit.
V86 5)
5 Warrior’s Tale Svårbedömd rackare. Pausat och ganska lätt på foten men har gått bra tider. Står dessutom bra inne i klassen.