2010-11-21, 19:49
|
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245 comprendeStats: 943 - 958 - 42 ROI: 106.09% Vinstprocent: 50.00%
|
ska försöka liva upp dagboken med lite fri text lite då o då.
helt ok vecka, slöat lite i helgen men blir så ibland. snart dax för sharps poker, ska bli häftigt. jag har ju lovat bort 15sharp$ i bounty.
annars slår det mig att premier league är sig inte lik, med favoritlag som redan har antal förluster som andra årgångars ligasegrare inte kommit upp i över en hel säsong. ok, man utd har ju inte förlorat än men väldigt många kryss.
tror ligan mår bra av detta på sikt, vem vill ha en ny skotsk liga med två lag sen inget mer? nä tack. om man frångår lagsympatier så är det bra att man inte innan jul vet vilka 2-3 lag som kommer kriga om guldet.
efter 14 omgånger förra säsongen hade chelsea 36p och man u 31p mot 28p hos båda klubbarna som etta o tvåa denna säsongen.
i botten vid denna tiden förra året låg pompy tillsammans med bolton o wolves, alltså klarade sig två av lagen kvar när 38 matcher spelats, burnley som åkte ut låg förra året på samma nivå som blackpool ligger nu kan man säga. blackpool har en placering bättre liksom en poäng mer än vad burnley hade. så mycket kommer nog att hända. de två i botten kommer sprattla till och ta ett par vinster på raken vad det lider, vips så är det en soppa runt strecket som det ska vara.
sharps har inte funnits ett år än men ändå känns det som en evighet sen det va papak som dominerade forumet och nikobellic som väsnades mest i chatten. methodwaist härjade tillsammans med robind i benelux vecka ut o vecka in.
tiden går fort och members försvinner och andra kommer till. ganska otroligt vilken kunskapsbank som sharps egentligen är när det gäller spel på sport och räntan vi "bankkunder" får handlar i stor utsträckning på hur väl man filtrerar all info som florerar på forumet o i chatten.
härligt med hjärnornas krig då man ser tex qirren gå emot wd utan att blinka på nhl, eller kanske ännu värre när avej ställer sig på andra sidan om qirren....hehe. vad jag vill få sagt är att dynamiken finns på sharps vilket är nyttigt. sånt ger upphov till innehållsrika diskussioner på tex chatten och vi som vill rygga måste använda det finmaskiga filtret.
en kvart till sharps första poker turre på betfair. BOL ni som spelar o skriv ett inlägg i min dagbok den som slår ut mig så får du bountyn.
BOL all, shuffle up and deal!!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
|
|