Har lite svårt att förstå upprördheten, skriver väl alltid när det går åt pipsvängen, som när jag någon gång kommit rätt på det.
Har aldrig hört att någon klagat när man lagt ut att man klivit av, för man kom fel på det.
Bara när det gått bra?
Som jag skrev ovan, hur tusan skall jag kunna redovisa ett system före start, då sista finputsen på systemet är klart minuten före spelstopp?
Bläcket på min bong har nästan inte hunnit torka, när hästarna gått i mål efter avd 1.
Att avvakta inlämningen till sista stund och erbjudas möjligheten att ta del och hämta inspiration av de duktiga spelarna som alltid lämnar in sent är väl ett av de absolut bästa tips
jag kan lämna till en travspelare, dvs kolla oddsrörelser nära inlämning.
Mitt mål när jag spelar är att vinna pengar, stora pengar när jag komponerar system,
målet är att kanske en gång vara ensam om potten, därför drattar jag oftare på en favorit
än en skräll. Rankade avd 5 igår här på forumet 1,11,7,3,5... en dålig rank då min första rank och spik som vanligt galopperade. Som synes var ranken motsatt till kollektivets rank,
3,5 där alla tidiga spel sprang på Sandra och Daniel, kollektivet och jag klantade oss lika mycket. eftersom ingen av oss hade rätt. Connies häst vann. Min tredje rank och kollektivets
fjärde rank. Rankade upp kollektivets 5:e rank till min 2:a rank, men lämnade Ideomin Sisu utanför spelet.
Trav är svårt, men jäkligt kul.
Håller ev framgångar i något lopp utanför forumet i fortsättningen så slipper någon få hjärnblödning av ilska.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|