Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-10, 08:09   #19
Sputnik2012

Sputnik2012s avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2755

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kisumu jag vill dela med mig av min metod för jag tror inte det blir något större skräll.
Anledningen till att jag inte testa varianten du nämnde är att min metod som jag testat med två års lagda spel är snarlik och en aning vassare, min åsikt.

Du väljer hemma favoriter med oddsen 1.10 - 1,75
Underdogen måste göra mål under dom första 20 minuterna och resultaten innan måste vara 0-0.
Då har vi "timevalue" att favoriten kommer göra en "equlizer" och då Cash Out.
Ett annat alternativ är att skapa en "Free Bet" och därmed öka vinsten på vinst samt oavgjort och plus minus noll om underdogen vinner.
Den senare varianten tror jag ger samma utdelning som en direkt "Cash Out" men har inte bryt mig om att testa eftersom jag kör "Cash Out".

Kisumu jag reflektera över Merlin metod som kan liknas med "Surebet" men är inte det utan en snarlig variant som ger en vinst om du kan pricka en vinst av tre lagda matcher.
Så du kan förlora två matcher och vinna en och ändå göra vinst med hjälp av en matematisk formel.

Det krävs ett flertal spelbolag och kommer förmodligen resultera i avstängning.
Men jag hitta en väg runt detta varav du använder flertalet "brokers" för Betfair clonen.
Du kan skapa flera konton med olika "brokers" som är unika via deras tjänst.
Olika användarnamn och lösen och pengar tas ut via deras tjänst.
Så det syns inte att du har t.ex. åtta konton.

Enda nackdelen är 30% skatt.
Men det är lika bra eller bättre än spelsidan som tar 500 kr per månad plus avgift för uttag där du får tillgång till Matchbook, Betdaq, Betfair och måste använda VPN.

Här är länken till Merlin som du kan kolla in.
https://review.goalprofits.com/merlin-results-radar/

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat