Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-10, 19:59   #20
linfre
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Lite meningslös Eskilstuna Filikrums. Dåligt påläst och svåra lopp känns lite som dumstruts varning men friskt kopplat är hälften brunnet. Som elektrikern sade.

V64 1) 2 Håna Am är en distansgynnad dam och Kajjan har nog lite kuskform. Flera strykningar underlättar väl att hitta bra läge direkt.
3 Fighter Gör årsdebut och är naturligtvis svårbedömd men kanske kan få en bra smygresa längs sargen och lucka till slut.
6 Eraja Jaam Mobergs hästar brukar jag ofta bevaka. Hästen har skaplig form men distansen känns inte som någon fördel.
Loppet känns lite stympat efter 3 strykningar.

V64 2) 2 Kendall Sisu Jorma sitter väl på leken med bästa hästen i halvljummet motstånd.
4 Coffee Time har nog lite smygform och det har Kajjan oxå. Kanske ger Jorma en Finn kamp

V64 3) 1 Pannacotta Doc Chansar jag med i lågklassig och öppen tillställning. Men det känns som helgardering är lösningen.

V64 4) 4 Hardox Har pausat och kanske behöver loppet men visat bra takter i enkla gäng.
6 Sober Composite Väntar på första årssegern ! Varför inte idag ?

V64 5) 2 Dee Godfather Har gått skapligt i tuffa gäng och med sura lägen. Gudfadern lunkar sina 13 tider och borde vara med på stregen här från bra spår för en gångs skull.

V64 6) 7 Lady Silver Vinner inte så ofta, nästan aldrig Men undrar om hon inte är lite bortglömd idag (igen). Ok favoriten är har väl tre ben i mål men Silver är nog med på stregen med lite flyt från spår 7.
Psst jag nämner inte tvåan med Moberg !! Så den vinner väl
Psst Filuren Moberg låter så oförskämt optimistisk på 2 Calibra så jag måste nämna den trots allt.
2-6-7 känns nästan helgarderat.
Jag hoppas du sitter bra på det nu, du var klockrent på det idag
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat