Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-12, 11:55   #91
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Döda pengar? Javisst.

Men till priset av extremt mycket mer varians? Enligt mig är det absolut inte värt det.

Pga varvningsandelarna är det ju påtaglig risk att t ex få 2M på en 11M-rad. Det kanske låter som ett lyxproblem, men själv vet jag inte vad jag skulle ta mig till faktiskt.

Det är t o m så att jag nästan helt slutat sikta "högt" när jag spelar på travet pga det där.

Omsättningen skulle få sig en liten törn utan dem, men förutom topputdelningarna ( där även varianspesten finns ) påverkar det inte "vanliga" utdelningar så mycket som man skulle kunna tro.

Antingen driver du med mig, vilket är fullt möjligt, eller så har du inte tänkt igenom alla sidor av det här.
Ta det inte personligt jag driver inte med dig.

Jag ogillar folk som lurar människor.

Med det sagt kan jag inte älska "metoderna".
Dock, varvningen bekommer mig inte när jag inte spelar dessa streckspel.

Eftersom ATGs dumheter fått mig att totalt överge de stora streckspelen och de mindre där det stjäls till jackpot vill jag säga vadsomhelst, i detta fall med viss ironi.

Jag bryr mig inte om dessa bondfångerispel, mer än att jag tycker att det är fel att vissa tillåts tjäna pengar på att bajsa ur sig massa rader och ta provision på dessa usla spel under förespegling att de är "vinnande" när de aldrig räknar insatsen, annat än när de räknar ut sitt eget provisionsnetto.

Samma gäller Harryboy, hur sjutton kan ATG inte åka dit för falsk marknadsföring när de aldrig ens nämner Harryboys insatser!?
.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2023-10-12 klockan 12:04.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat