Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-12, 12:09   #92
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Ta det inte personligt jag driver inte med dig.

Jag ogillar folk som lurar människor.

Med det sagt kan jag inte älska "metoderna".
Dock, varvningen bekommer mig inte när jag inte spelar dessa streckspel.

Eftersom ATGs dumheter fått mig att totalt överge de stora streckspelen och de mindre där det stjäls till jackpot vill jag säga vadsomhelst, i detta fall med viss ironi.

Jag bryr mig inte om dessa bondfångerispel, mer än att jag tycker att det är fel att vissa tillåts tjäna pengar på att bajsa ur sig massa rader och ta provision på dessa usla spel under förespegling att de är "vinnande" när de aldrig räknar insatsen, annat än när de räknar ut sitt eget provisionsnetto.
Aha. Att du inte själv spelar ens till målomgångarna förklarar det hela. Då ser du till att du inte kan påverkas av variansen. Och då bryr du dig inte om varvningarna personligen.

För mig är det varvningarna som gör att jag inte längre går drömmen om de allra högsta vinsterna. Däremot deltar jag glatt i målomgångar för Jackpott samtidigt som jag totalvägrar att hjälpa till med att samla ihop till dem. Dvs exakt det som ATGs regler ger största incitamentet till.

Det går givetvis att ta "rösta med fötterna" ett steg längre än mig och låta bli helt. T o m i JP-målomgångarna. Men det gör inte jag och därför är varvningarna något som påverkar mig negativt i allra högsta grad eftersom det får mig att "sikta lägre".