Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-13, 19:34   #2
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6251
Standard

Sitter och grottar runt lite inför kvällens spel och velar lite kring Lövdals italienare (8) i första.

Vill se den innan jag går rakt ut på den. Visst, det kan vara ett monster som bara krossar dessa men i nuläget har jag inte tagit fram hammaren (än).

Måhända kan man istället gå på 12 Knockout Keeper i fjärde MEN jag då SV verkar gå på den idag så tvekar jag allt mer (endast döda fiskar följer strömmen). Jag minns loppet som 7 Excellent Liss gjorde i spets senast på lite småkladdigt underlag... tidig vid gardering.

Ska man våga sig på en spik i något av kallblodsloppen då? Kanske 9 Jerk Spik kan stå på benen så vinner man tredje. Men galopp i mer än 60% av starterna känns aldrig tryggt.

Uffe upp på Hannas fina 7 Sol Storm i avslutningen då? Ja den sjunker åtminstone hårt på strecken och jag gillar ju Uffe (och Tobbe) på kallisarna så det kanske kan vara något?

Svårt idag. Tur vi har en timme kvar till start så jag hinner bestämma om mig ett par gånger!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat