Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-20, 19:12   #5
KalleKlut
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 187
Sharp$: 9446
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Lite halvintressant omgång idag även om det är kvallopp vilket är något jag helst slipper på streckspelen.

Men tycker mig finna lite värde i kvällens omgång.

I första så känns ett lås på MT Oberon och Gazolinen nära till hands där jag faktiskt tror mest på MT Oberon som brukar vara bra när kylan kommer.

Sen i avd 2 så är det nästan så att jag tror på mer chans för Antognoni än stallkamraten som just nu är ganska stor favorit.

Ska kika mer på loppen men några favoriter ska man kunna fälla idag. Så hoppas jag att kuskarna håller sig i vagnen idag
3.M.T.Oberon – Mika Forss (Sal Pe)
- Han har inte startat på ett tag och var dessutom sjuk efter senaste starten i somras. Vi har nu medvetet väntat lite med honom för att han ska starta igång mot vintern, han fungerar kanonfint på isbanan och jag tror att han får en fin vinter. Han har ingen toppform så klart men jag körde 1.21/2600 m med honom för tio dagar sedan och det var faktiskt i riktigt pigg stil jämfört med hur han brukar vara i jobben. Är banan bra kör vi barfota nu när han har gott om fötter. Han öppnar bara medium och det är ingen stekhet vinstchans ändå, säger Petri Salmela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat