Hej du har säkert rätt - sätter en gräns vid fem säsonger bakåt - men testar även längre för att få en översikt.
Hitta fyra ligor som stack ut och snittar 30+ units per år med någonstans mellan 50 till 100 trades per år - lagda spel -
Är lite nervös inför användandet av en Bot som BF Bot Manager - men det ska nog gå bra - men även sett att Fair Bot som är billigare än Bet Angel också erbjuder automatisering.
Vill lägga in matcher sedan låta boten sköta resten, så jag kan göra annat.
Det är rätt stor pris skillnad 99£ för Fair bot och 149£ för Bet Angle Proff... samt 100£ för BF Bot Manager men där ingår inte andra trading verktyg som Fair Bot har.
Så jag har bestämt mig för Fair Bot.
Tänkte en VPS med reflektera och kan låta datorn stå på hemma med internet.
Samt en VPS slukar 600 kr per år vilket gör avkastningen lägre i onödan.
Men Kisumu jag måste ju ha en fingervisning för att kunna spela en strategi - jag kan ju inte i blindo spela en strategi utan någon vetskap om hur den förmodas fungera.
Och AI må hända men Predictology har lagt 700 riktiga spel och visat resultaten som stämmer överens med mina - vill inte krångla till det men statistik och simuleringar, men det är allt jag har och om det inte hjälper kan jag ju sluta spela för då är jag dömd att misslyckas i förväg, trots förhoppningar, fingervisning.
Sedan fungerar LTD fortfarande, trots ett årtionde, precis som Assure Soccer Profits.
Både Bens variant and BTCs variant.
För nämnda via stora statistiska tester och Ben väljer att nämna det som en "Glitch in the market" så jag vill tänka så att man hittar små luckor som fungerar, trots allt så är det en katt och råtta lek mellan spelbolag och spelare.
BTCs variant fungerat över 10 år med Ryans personliga erfarenhet.
Trading principen skiljer sig åt med urval processen är den samma under all dom åren.
Hemma har gjort mål "FÖRST" 70% och Borta har tagit emot mål 70% "FÖRSTA" halvlek.
Sedan om det stämmer eller inte, kollar man ju enkelt med statistiska simuleringar.
Blir lite nedstämd när du säger att tester år slöseri med tid.
Och detta handlar inte om Överodds - utan Win Ratio & Strike Ratio samt Time-Value med Hemma Favorit.
Det känns som ett bra upplägg, annars med Trading är det krångligt att tala om vad och när samt hur man har värde eller egenvärde i något man gör bortsett från urvalsprocessen.
MVH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Sputnik2012 den 2023-10-22 klockan 09:22.
|