Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-22, 15:41   #9
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12576

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 22.10

Spel 22.10

2-0 senast! Jag spelar bara 1 spel idag!

1. NFL
Tampa Bay Buccaneers - Atlanta Falcons: Tampa Bay ö2.5 touchdowns (inkl övertid)
Odds: 2.55 (PAF) kl 19:00

Jag spelar Tampa Bay över 2.5 touchdowns i denna match. Jag funderade först på Tampa Bay moneyline eller överspelet i matchen men såg att ö2.5 touchdowns för Tampa Bay hade ett ganska högt odds. Tampa Bay är mycket bättre i den viktiga statistiken turnovers. Man har +6 där mot Atlantas -6.

Atlantas quarterback Desmond Ridder var obesegrad på hemmaplan tills förra veckans förlust mot Commanders. På bortaplan har Atlanta inte vunnit med Ridder som quarterback och man är inte speciellt bra borta. Atlanta måste förbättra spelet markant om man skall ha chans i denna match, och man kan inte köra med sitt running game mot detta Tampa Bay försvar.

Jag tror att Tampa Bay kommer laddade till denna match då man kommer från en pinsam förlust mot Detroit, 6-20 blev det där. Vädret är också helt ok, vinden skall enligt prognoser bara blåsa ca 6mph vid matchtid så det borde inte påverka scoringen här.

Inbördesmötena mellan dessa har varit mycket poängrika, och tittar vi tillbaka på de 10 senaste inbördesmötena så har Tampa Bay fått till 3 eller fler touchdowns i 9 av dessa 10 matcher. Oddset 2.55 tycker jag är värt att testa här med dessa förutsättningar!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat