Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-27, 15:45   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 764
Sharp$: 13129
Standard

Fredag 27/10 - Romme/Kalmar - V64 mm


Lite V64 Express Filikrums Light

V64 1) Lågklassigt och klurigt. 9 Apomorfin klurigt läge men hästen har rätt mycket spring i benen. Om PGN plockar fram sina väl dolda kusktalanger kan de räcka till en tätplats. Men loppet känns vidöppet och frågan är om en helgardering räcker

V64 2) 11 Staro Peanut är kanske bortlottad men är definitivt distansgynnad. Får Lövgren lite hjälp med tempot kan det gå vägen.

V64 3) 13 Hefner Am Tja vi tar väl klyschan bättre än raden samt trivs på distansen och Jorma upp till hjälp. Men står onekligen hårt inne i loppet.
3 Ready To Roll Noll koll på hästen ( verkar dock fixa distansen) men jag gillar kusken som alltid gör sitt jobb. En 2% are är inte fel.

V64 4) 3 Stens Rebell Uttrarna kommer med 3st treåringar till start. Jag tror utbölingen Stefan P rattar stallets bästa chans. Är nog med på stregen.
Men blir inte förvånad om det blir en Untersteiner trippel.

V64 5) 1 Needle’em och 4 Furiosa kan vara låset men det kan det bli buskörning och skrällarna står på kö.

V64 6) 4 Global Delayed har mycket spring i benen och jag tror Johan ger 68% aren en match. Hm när två strider ………… typ 10 Greenhill’s Dancer

God tur ni som kör en Express runda som uppvärmning inför Jägers utmaningen imorgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-10-27 klockan 18:24.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat