Visa ett inlägg
Gammal 2023-10-30, 09:18   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 764
Sharp$: 13129
Standard

Måndag 30/10 - Halmstad - V64 mm


Gröten på plats och travprogrammet uppslaget. Lite ihåliga höstlopp på Hallands travmetropol ikväll. Luktar favoritparad. Typiskt höstväder med lite fukt i luften men Bröderna Bäver fixar nog som vanligt ett perfekt banunderlag för årstiden.

V64 1) 3 Nugget Zon Lindgren luftar sin guldklimp på hemmabanan.
Enklare motstånd och bättre spår idag. Tar nog revansch efter favorit förlusten senast.

V64 2) Ganska öppet långlopp.
3 Mauro Di Quattro är ingen heders artikel men kan duga om felfri.
Har dock aldrig vunnit lopp på 17 försök.
6 Önas Spartacus Dwight och Maria har alltid starthästarna iordning och stallet har kört in 4 miljoner i år. Bra jobbat.
8 Perfect Harmony Topphästarna bara strömmar in i Prebens stall. Bara att bocka och ta emot. Kan vinna direkt för duktige Preben. Psst Nuncio gener

V64 3) 9 Godfather Ok har pausat ett år och spår 9 på kort distans
Dessutom orutinerad. Undrar vad jag fick i mig med gröten ? Hästen har i vart fall spännande gener. Bold Eagle på fars sidan och Varenne på mödernet. Men jag har struten redo.

V64 4) 7 Niki Lane Råger har matchat sin tre åriga sto stenhårt i årgångsloppen. Kan duga här om hon inte ledsnat på tuffa loppen.
Men Uttrarna sitter väl på leken med sina två fina märrar.

V64 5) Tvåhästarslopp.
15 Tuppen Kuckeliku. Tuppen har tagit det lugnt i hönsgården ett tag och kanske behöver en flygtur innan han sticker näbben först igen.
Men det är väl bara en häst emot ? Nämligen : 11 Franklin Zet Brixton hästen vinner inte så ofta men det kan vara dags idag. Bara en häst emot !
Hanna från Hstd hej ……..

V64 6) 8 Böhmaren Har lite tråkig rad men har normalt hög kapacitet för klassen.
4 Havbergs Photo Var inte som bäst senast men nu tar farsan revansch. Alex körde senast !
5 Farbror Melker ” vet du vaaad ” Melker får Stänkar varningen. Står lite hårt inne men hemmahästen går bra i skymundan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat