Visa ett inlägg
Gammal 2023-11-08, 10:16   #1
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18039
Standard

Onsdag 8/11 - Jägers / Valla - V86 DD mm

Gröten på plats och jag startar som så ofta dagen med lite V86 surr efter en snabbkoll i programmet.

V86 1) 8 Festival Of Speed Juulemannen har byngligt läge och lite glest mellan starterna på sistone. Men är lite av en vinnartyp och kan vara draget i klurig spårtrappa.
Psst 6 Red Mile Brodde brukar vinna när man minst anar. Gick bra på Lunden i tufft gäng näst senast.

V86 2) 10 Benchmark tog sin första seger senast. Ok kanske lite tuffare motstånd och läge idag men jag siktar på repris. Har ju trots allt Nuncio gener.

V86 3) 12 Soundtrack Surt läge men loppet känns som ett behagligt spårtrappelopp. Jag tror Ecce kan tuffa runt dom med ganska stabile Ready Casharen. Stark och rejäl. Har dessutom Derbykval på sitt CV.

V86 4) 1 Tangen Bork Smack.

V86 5) 3 Epicure D.E. Går framåt för varje start. Kan duga i klurigt och öppet 3 årslopp. Orutinerade hästar är bara förnamnet.

V86 6) 9 Yucatan Diamant Spännade nyförvärv i Melko stallet. Hagoort har nog skött grundträningen.

V86 7) 8 Smile Silvio Bästa hästen är bara förnamnet. Ok bakspår och 3 mån paus är lite oddshöjande men detta är nog omgångens bästa spik i min värld.

V86 8) Ganska jämn och högklassig avslutning på V86 omgången. Jag nämner två av flera.
1 Stepping Dreamboy Har två lopp i kroppen efter lång paus.
Dessutom skicklige Djuse pojken upp som förhoppningsvis fixar lite kluriga spår 1.
Brorsan med 4 Xanthis Hilton är nog värst emot. Har gått grymma lopp på slutet. Dessutom Nuncio gener.
Men även 3-7-11-12 känns tidiga
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+25)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-11-08 klockan 16:52.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat