2023-11-10, 10:29
|
|
Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 1251
|
[QUOTE=valo;816575]
Citat:
Ursprungligen postat av Liisa
Du är en bluff Efterhandaren. Dina nick kommer snart att svämma över på Sharps. De har flera saker gemensamma; inga rättningskoder (utom Lisa som du lämnar in små system med, och Robert Poland). Tigern, Swedishhorseraciing, och ett otal andra. Det är alltid ett rollspel i början av en travdag, sedan försvinner du mot slutet. OCH DU HAR ALDRIG SJÄLV PUBLICERAT ETT EGET SYSTEM! Rabblar upp hästar, nästan hela omgången om man räknar med alla andra nick och deras hästar. Du har inte värst många rätt heller trots det. Du sänkte Travpunkten och risken är att du gör likadant här. Nu vet jag att jag får en massa skit för det här men det skiter jag i. Det är ändå snart dags att sluta vara här av känd anledning. Synd, för det finns många trevliga här. Tycker att de blivit färre dock. Sedan har jag ett litet tillägg. Varför skrev du SMACK som Lisa gjorde i ett inlägg? Det hade "hon" väl lånat av dig, eller hur? Finns bara två ord jag kan skriva om dig och de börjar på F! Det allra "roligaste" med dig är att du är från Delsbo som Lisa. "Hon" bor på västkusten.

|

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|