Visa ett inlägg
Gammal 2023-11-13, 09:07   #2
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 763
Sharp$: 13126
Standard

Efter Gröt Surr


Kall och tråkig November måndag. Hm försöker pigga upp mig med lite trav surr men visst ser Färjestad omgången ganska höst tråkig ut ?
Vinterhästarna gör sitt intåg. Årgångshästar och topptravare står i stallet och väntar på våren. Eller åker till Paris och slickar guldkalven.

V64 1) 1 Delon Grif Hoppas och tror att Lövdal ger storfavoriten en match med sitt nyförvärv Är ju trots allt en Italien född Varennare Bara en sån sak.

V64 2) 6-8-14 2 rutinerade Monté ekipage och en nybörjare (hästen) gör nog upp om detta. Rutinerade ryttarna väljer (får) oftast gränsla bästa hästarna.

V64 3) 2 Moas Heja Mera Nordisar är som bekant Nordisar. Men jag chansar på att rutinerade Aarum fixar en seger med märren som prenumererat på andraplatser i karriären hittills. 8 av 17 möjliga.

V64 4) 1-2-3-4 Gör nog upp om detta. Ganska jämt startfält på pappret. Prispengar, låga startpoäng, antal starter och rekordtider är i ungefär samma härad. Lite ovanligt tycker jag.

V64 5) 7 J.H.Million Står bra inne i klassen. Lite klurigt läge men Björn brukar få bestämma på hemmabanan. Har nog lite smygform.

V64 6) 8 Daytona Roc Se ovan. Stämmer bra här oxå.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat