Visa ett inlägg
Gammal 2023-11-13, 18:19   #6
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9042
Standard

Usch vad jag våndats idag.

Hade först allting klart för mig men ju mer jag grottar desto mer streck vill jag ha med. Överallt.

Första tanken sa spik på Emilia i andra då den känns fartfylld och är van med henne på ryggen. Sedan kom strykningarna i morse och vips såg det mer spännande ut för Alone längst där bak. Och garderar man ska Carré med i monté. Och då måste även Graniten med på lappen.

Då bytte jag spik till favven i första MEN så kom jag på att jag gick rakt ut på Italienaren senast och kände mig tvärsäker med 400 kvar. Men så åkte han dit i sista stegen mot en smygkörd rackare... Måste få en ny chans och vid gardering är det ju läge att ta med Redéns...

Så det slutar nog med att jag går på BGs överspelade favorit som ALLA ska syna idag. Jag gillar att göra annat än massan och hoppas kunna lura alla stora drakar vilse i något annat lopp längs vägen.

Måhända att norske Baldertöffen kan hitta rätt och ge oss läge till degen idag! Glöm ej vid gardering!

Lycka till!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat