Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-22, 13:18   #19
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Fast det ar val valdigt sallan man far tipsen samtidigt? Om du far det sa beror det troligtvis pa att du inte sett spelen direkt. Nu har jag aldrig foljt RAS-spelen men om jag forstar det ratt sa faller oddsen/linorna valdigt fort. Sa sag att RAS rekat -4,5 och WD +4,5. Nar du kollar oddsen sa ar det val inte otroligt att det som erbjuds nu ar +/- 5,5. Hur gor du da?

Har man +10 bookies sa far man ju allt som oftast nastan 100 % i tillbakabetalning pa de flesta spel. Om X rekat en etta i AIK-DIF och jag lirat medans Y rekar 2.an senare sa brukar jag lagga tvaan ocksa.

Ar det bara 2-vagsspel sa blir det svarare. Finns det surebet mot forsta spelet sa tar jag det. Men man vill ju inte ta ett negativt surebet, sa hur gor man i den sittsen? Jag antar att det ar bast att sitta kvar pa det forsta spelet och lata det andra vara.
Jag lägger inte spel på en marknad om inte RAS släppt sina spel, av just den anledningen att RAS har högst prioritet.

När det gäller just WD så passas inte hans spelsätt mitt, så jag tar bara 5u spelen och ibland 4u spelen och då bara inom NFL.

Maddux och Jimmy Boyd inom NBA och om de nu går emot varandra där och jag råkat lägga spel innan så köper jag ut mig eller står kvar på första speletom det känns bra.

Negativt surebet är inte alls dumt, hellre 10% förlust än 100%. Men det beror på rekaren, jag har sällan problem med krockar för att jag har ett system jag följer.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat