Paus var det ja, väntar med det till imorgon eller så. Södertälje Kings har skador, där bla deras absolut bästa spelare Johnell Smith är skadad och kommer inte att spela ikväll. "Även Wictor Grenthe missar seriefinalen. Och frågetecken finns dessutom för Willie Galick, Mantas Griskenas och Fredrik Rasmusson som alla dras med skador av den lindrigare arten". (Källa Länstidiningen). Det är ett stort avbräck för Södertälje att främst inte ha Johnell Smith med, han gjorde 45 pts sist då Kings vann mot LF i Södertälje i oktober. Han snittar 22.2 ppg. Även Willie Gallick skulle vara ett avbräck, 14.1 ppg 7.4 rpg. Mina spel blir därför LF Basket-11.5, tar mig emot att lira på LF överhuvudtaget, efter två förluster i rad, men hemma i Pontushallen mot ett skadeskjutet Södertälje, ska det fixa både segern och spredan. Jag spelar även under 168.5, tror främst Södertälje Kings inte kommer att komma upp i mer än 70-75pts, (och detta känns dessutom generöst tilltaget då Kings bästa scorer är borta). Och LF bör inte heller komma upp i mer än 90pts.
Sverige
LF Basket-Södertälje Kings
LF Basket-11.5, 1.85, Nordic bet
4u
LF Basket-Södertälje Kings
Under 168,5 1.85, 12bet
3u
Edit: båda spelen har det spelats rätt friskt på under dagen, jag hann inte riktigt med när spelen släpptes tyvärr då jag var upptagen, och har därför inte lyckats få vare sig bäst spread eller odds. (Spreaden började -10.5)
Edit2: ser nu att även Masho har underspelet, så nu vet jag varför den linan och oddset sjönk.
Senast redigerad av Gb den 2010-11-22 klockan 16:40.
|